.

.

سایت خبری طلوع گناباد

اولین نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرجویان جوان آموزشگاه هنرهای زیبای گناباد گشایش یافت.

مدیر آموزشگاه هنرهای زیبای گناباد گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی حاصل کار جمعی از هنرمندان این آموزشگاه در یک سال گذشته است که به تصویر کشیده شده است.

فرزانه پوزشی افزود: هنرمندان جوان این مرکز نقاشی های رنگ روغن ، آکرلیک ، آبرنگ ، نقاشی و طراحی سفال با سبک های رئال ، کلاسیک ، مینیاتور و ابداعی را در معرض دید علاقمندان قرارداده اند

وی بیان کرد: بیش از 50 تابلو و افزون بر100 طراحی سفال کار هنرمندان خردسال ، نوجوان و جوان این آموزشگاه برای نخستین بار به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه که از 18 آذرماه جاری به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، کارگاه آموزشی نیز برای علاقمندان به نقاشی و هنر های تجسمی  در محل مرکز واقع در خیابان ایثار دایر می باشد.

 وی افزود: درحال حاضر حدود 100نفر هنرجو در سنین مختلف آموزشهای نقاشی و هنرهای تجسمی را زیر نظر اساتید مجرب این آموزشگاه فرا می گیرند.

وی اضافه کرد: عمده مشکلات آموزشگاهها ی هنر در این شهرستان نبود سالن و محل برپایی نمایشگاه می باشد که امید است مسئوولین  برای این خواسته هنرمندان چاره اندیشی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:نمایشگاه هنرهای تجسمی در گناباد,نمایشگاه گناباد, گناباد,اخبار فرهنگی گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com